
När vi gav oss iväg

På väg hem
Nu ska jag åka och köpa de sista julklapparna. Det ska bli underbart att komma ut i julhetsen och trängas med en massa stressade människor (not!). För att hålla humöret uppe blir det nog ett besök här också.
Om jag hinner kommer en ny intervju upp ikväll!
Om jag hinner kommer en ny intervju upp ikväll!
Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen pågår !
Gud vad mysigt det såg ut :)
sofie
Men gu va mysigt :D
Sv. Varsågod :D
Aramis
Åhhhhh vilket sagolandskap!!!
Mitt liv som hästnörd
Aramis: Kan bara hålla med! :)

4