Mitt liv som hästnörd
Magisk morgon
Dagen kunde inte ha börjat bättre! Jag följde en fantastisk soluppgång från hästryggen tidigt i morse. Himlen skiftade ständigt i olika nyanser under vår skrittrunda.

När vi gav oss iväg

På väg hem

Nu ska jag åka och köpa de sista julklapparna. Det ska bli underbart att komma ut i julhetsen och trängas med en massa stressade människor (not!). För att hålla humöret uppe blir det nog ett besök här också.

Om jag hinner kommer en ny intervju upp ikväll!
sofie

Men gu va mysigt :D



Sv. Varsågod :D

Aramis

Åhhhhh vilket sagolandskap!!!

Mitt liv som hästnörd

Aramis: Kan bara hålla med! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress