Mitt liv som hästnörd
Uppskattad julklapp
De senaste dagarna har mest handlat om släktbesök, julmat och julklappar. Ikväll är det dags för det sista släktkalaset innan det är slut med julfirandet 2009 för min del.

Julklappen jag köpte till hästarna var förresten enormt uppskattad! Alla fick väldigt långa halsar när det var dags för julklappsutdelning. :)


Hästarna fick en säck med morötter i julklapp


Har ni haft en bra jul? Fick ni några bra julklappar?
Isa

GÄSTBLOGGARE SÖKES

läs mer på min blogg ;)

sofie

Min jul va väldigt bra :D

fick massa till kameran happy

Fick du någor kul?? :P

Katarina

Sv. Ja, den klockan kommer bli toppen! Frågan är bara om hästen är lika nöjd, nu jäklar ska hon få jobba (;

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress