Julklappen jag köpte till hästarna var förresten enormt uppskattad! Alla fick väldigt långa halsar när det var dags för julklappsutdelning. :)

Hästarna fick en säck med morötter i julklapp
Har ni haft en bra jul? Fick ni några bra julklappar?
Isa
GÄSTBLOGGARE SÖKES
läs mer på min blogg ;)
sofie
Min jul va väldigt bra :D
fick massa till kameran happy
Fick du någor kul?? :P
Katarina
Sv. Ja, den klockan kommer bli toppen! Frågan är bara om hästen är lika nöjd, nu jäklar ska hon få jobba (;

3