
Malin Baryard och Tamina vann två klasser i Globen
Ina Jacobsen
sv: Tack så mycket. Lilla Amigo brukar få folk att smälta ;)
Hoppas du haft en fin jul!
Ha de gott
Kram Ina
Anna
Malin, hennes kavajer var de absolut snyggaste i Globen. Förstå vad H&M måste vara nöjda med henne som front-girl!

2