Mitt liv som hästnörd
Julstämning
Jag måste erkänna att jag inte är så flitig med att julpynta hos hästarna, en julkrans på stalldörren brukar räcka för min del. Men om man vill pynta i stallet så är de här julgranskulorna och julhängena med hästmotiv fina. De passar faktiskt lika bra i ett stallfönster som i granen hemma.

Julgranskulorna är okrossbara (bra om man har leksugna katter) och finns i blått med silvertryck och i rött med guldtryck. Du hittar dem för 85 kronor (6-pack) här.

Julhängena kostar 125 kr (6-pack) och finns i silver och guld. Du hittar dem här.

Ullis

De kulorna skulle jag vilja ha! Vi har en katt i hushållet som älskar att leka med julgranskulor...och en dotter som skulle älska att ha en häst på kulorna! =)



Tack för tipset!

Mitt liv som hästnörd

Hej Ullis! Klart ni ska ha en häst i granen:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress