Julstämning

Jag måste erkänna att jag inte är så flitig med att julpynta hos hästarna, en julkrans på stalldörren brukar räcka för min del. Men om man vill pynta i stallet så är de här julgranskulorna och julhängena med hästmotiv fina. De passar faktiskt lika bra i ett stallfönster som i granen hemma.

Julgranskulorna är okrossbara (bra om man har leksugna katter) och finns i blått med silvertryck och i rött med guldtryck. Du hittar dem för 85 kronor (6-pack) här.

Julhängena kostar 125 kr (6-pack) och finns i silver och guld. Du hittar dem här.


Kommentarer
Postat av: Ullis

De kulorna skulle jag vilja ha! Vi har en katt i hushållet som älskar att leka med julgranskulor...och en dotter som skulle älska att ha en häst på kulorna! =)



Tack för tipset!

2009-12-12 @ 13:57:34
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Hej Ullis! Klart ni ska ha en häst i granen:)

2009-12-12 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0