Mitt liv som hästnörd
Julshopping

När jag var och handlade julklappar i Helsingborg passade jag även på att köpa lite nytt till hästarna.

 

Först sladdade jag in på Hepshop. Där inhandlades två stycken Horseware Amigo Insulator. Båda i marinblått, ett heavy (300 gram) och ett medium (150 gram)...

 


... och ett Shires Stormcheeta Combo med helhals (400 gram).


Nästa stopp blev Hööks. Jag åkte därifrån med ett luddset i fårskinn...

 

... och ett påslakanset med ponnytryck av Lena Furberg som mitt gudbarn ska få i julklapp.

jenny

sv: jodå den passar, jobbar på ATG på solvalla =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress