Om mig

Birgitta säger "Trevlig blogg men jag undrar en sak: VEM ÄR DU?"

 

Den existentiella frågan har jag ställt mig själv många gånger, men aldrig fått något bra svar. :)

 

Nej, men anledningen till att jag inte är så öppen med vem jag är här i bloggen är ganska odramatisk. Min blogg är ingen utpräglad ”dagbok” i den bemärkelsen som många andra bloggar är och därför har jag inte sett någon anledning att berätta ingående om mig själv eller mitt liv.

 

Allteftersom bloggen utvecklas blir det kanske så att jag berättar mer om min vardag, men i nuläget är jag ganska nöjd med att ha det så här.

 

"Det är något med utsidan hos en häst, som är bra för insidan hos en människa"

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jättebra med presentationen, tack!

Jag tycker alltid att det är intressant att veta vad olika skribenter har för häst/ryttarnakgrund, det påverkar i alla fall mitt omdöme/tillit till det som skribenten har åsikter om.



Har ju själv en blogg liknande din och gillar denna typ bättre än rena "dagboksredogörelser" som många andra har. Keep up the good work!

2009-12-03 @ 20:57:35
URL: http:// birgittashastsida.blogspot.com
Postat av: Aramis

Hej hopp! Vad roligt att läsa en presentation om dig! Det är alltid kul att veta lite om personen som skriver! Vad roligt; då bor vi ju nästan grannar :) Jag bor i Lund! Har haft mina hästar i Flyinge (Skatteberga, hos L.C). Då har vi säkert mötts någon gång ute till häst (red mycket på Granelundshallen när jag stod där). Kul! Du har en spännande och trevlig blogg!

2009-12-04 @ 11:09:50
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Birgitta: Kul att du gillar bloggen!



Aramis: Vad spännande! Vi har säkert mötts någon gång, det är ju inte så stort här nere. Jag har pluggat i Lund de senaste åren så vi rör oss uppenbarligen i samma geografiska kretsar:) Jag bor en bit utanför Flyinge, har hästarna på egen gård. Men jag har ju tränat/tävlat och varit en hel del på Granelund och Kungsgården.

2009-12-04 @ 18:57:46
Postat av: Anonym

hej vart i Flyinge står du ? går nämligen gymnasiet där och bor på internatet.

2009-12-24 @ 14:21:41
Postat av: Anna

Klockren beskrivning! Hittade hit via Emelies blogg - kul! Ska bli kul att följa.

2009-12-28 @ 22:18:28
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0