Mitt liv som hästnörd
Svårplacerad
Fronts häftiga hästlampa i naturlig storlek (210 cm hög och 90 cm bred!) har utsetts till årtiondets mest svårplacerade lampa i Sydsvenskan. För blygsamma 45 000 kr är den din!


Jag hade inte tackat nej till den, men håller med om att den är något svårplacerad. Tänk skräcken om man går halvt i sömnen en natt och plötsligt står öga mot öga med en häst i vardagsrummet...

Skulle du vilja ha hästlampan? Var skulle du ställa den?
Evelina

Haha jag kan verkligen tänka mig paniken när man står öga mot öga med den ;)



Den vore himla läcker att ha men som sagt, svår att hitta en bra plats åt...

sofie

gud va cool lampa ;D skulle nog stält den i vardagsrummet, så alla ser den xD

Evelina

Haha kan man lungt säga :P

Lovisa

Åh jag älskar den, har suktat ända sedan den kom och hade nog ställt den som hallampa ;)

Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen pågår !

Helt klart :D Riktigt fräck ju..

Hehe..jag hade nog satt den i vardagsrummet :D

Anna

Skulle funka perfekt på min nya altan :)

Birgitta

Tycker lampan är jätteful och skulle inte vilja ha den ens om jag fick den.

Själva har vi en skyltdocka (!!!) iförd flygarklädsel i vardagsrummet. Besökare brukar av förklarliga skäl verkligen haja till. Fast de flesta tycker den är häftig :-)!

Ullis

Hehe den skulle vara rätt svårplacerad med tanke på storleken, men antagligen skulle den bli en favorit hos dottern. ;)

Mitt liv som hästnörd

Birgitta: Hihi, vilken syn! Då föredrar jag nog en hästlampa. :)

Elin

Häftig lampa ;)

Carolin Rosman

Neej verkligen inte!! De räcker med alla andra djur som bor här xD

bra blogg!!

jenny

den där lampan har vi i receptionen på mitt jobb, atg =)

Lamia

Haha den var ju sweet, sån vill jag ha!

Katarina

Jag har faktiskt sett den, lite chockad eftersom den stod i en biograf.. Inte inne i salongen dock, utan i ett hörn på andra våningen. Väldigt annorlunda ställe att träffa på en hästlampa på (;

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress