Mitt liv som hästnörd
Iskallt
De senaste dagarna har vi haft snö, minusgrader och snålblåst i Skåne. Riktigt kallt med andra ord! För att inte förfrysa fötterna när jag rider så använder jag ullstrumpor och fårskinnssulor.


Hur håller ni fötterna varma på vintern?
Ronda.blogg.se- Just nu tävling med priser sponsrade av Hööks!

Sv: Nog är det speciellt alltid, haha! :P Man lär ju vara ensam om det i stallet iallafall ;)

Evelina

Jaa jag tror också det. sen har vi ju haft sjukt kallt här nu 15- 22 minus så tror det gör sitt också faktiskt :P



Och nej jag fryser alltid om fötterna på vintern :(

Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen pågår !

Jag har faktiskt ett par fårskinnsulor i mina stövlar .. Och sen har jag såklart ett par raggsockar på fötterna :D

Magda

Hej!



Jag håller värmen om fötterna med ett par Hotronic's värmesulor! Dom är verkligen helt underbara! Dom var dyra att köpa men har haft dom i över 6 år nu och dom fungerar precis lika bra nu så då är det ju värt slantarna. :)

Jag rider ju ute nästan varje dag året om så då gäller det att man håller värmen! :) Har bara tillgång till ridhus max 1 gång i veckan och det är ett kallt/oisolerat.



//Magda

Mitt liv som hästnörd

Hej Magda! Bra tips, de måste jag kolla upp!

Melania

Jag har ett par fodrade vinterridstövlar som är en storlek för stora, så att man får plats med sockar i.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress