De lata dagarna är förbi

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Jag har ridit, fixat i stallet, hämtat hö och kört hem hästar som ska skos imorgon. Skönt ändå att komma igång ordentligt igen efter allt julmatsfrossande den senaste veckan.

Lagom till man kommit upp i varv igen är det dags för nästa stora högtid; NYÅR! Imorgon ska jag till frisören så jag förhoppningvis ser lite representabel ut när vi ringer in det nya året. Det är rättvist att säga att mitt hår är i stort behov av en rejäl tuktning. När jag inte klippt mig på länge liknar det mest en tjock ponnyman. Snyggt på en shettis kanske, men inte på mig.


För tillfället sportar jag frisyren vildvuxet á la shettis

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vi hade kunnat köra shettisrace mot varandra med andra ord då ;) Var oxå tvungen att göra en smärre renovering inför storhelgerna. Det var till och med så min frissa gav en lättnadens suck när jag lämnade salongen och sa "nu mår jag oxå bra, så där får du bara inte gå runt och se ut!" Men mjaee... jag körde mösstricket nån vecka så snart jag skulle ut bland folk - ingen anade något ;)



Gällande nyår så kör jag samma ritual som dig. Träna så de är trötta, på med nåt i form av lugna favoriter på radion, mysbelysningen på, kanske kvällsfoda lite senare än vanligt. Sen kolla dem kring tolv. Men mina bryr sig ytters lite och dessutom måste jag säga att det är rätt lugnt med raketer här - skönt!

2010-01-02 @ 12:01:16
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0