Mitt liv som hästnörd
Snygga VM-kläder
Du har väl inte missat Ridsportförbundets snygga VM-kläder?

VM- kollektionen består av en marinblå piké (380 kr), en marinblå långärmad v-ringad tröja (480 kr) och en keps i vitt eller marinblått (160 kr). Tröjorna finns i både herr- och damstorlekar.

Överskottet från försäljningen ska hjälpa de svenska VM-ryttarna till Kentucky 2010. En jättebra idé! Samtidigt som du köper en riktigt snygg tröja eller keps stöttar du den svenska VM-satsningen!

Du beställer här.

(Bilderna är klickbara)


Emma

Snyggt:D

Victoria

gud vilken snygg! ska se till och skaffa mig en sån :)

Pernilla

Snygga! En sån piké skulle jag vilja ha.. Men jag tycker det är lite mycket pengar, 380:- jag är ingen richbitch tyvärr :D :(

Warnmark -bloggen för dig & din häst

Pikén är såå snygg! Funderar starkt på att beställa en sån =)

CLARA DIAB

SÅ SNYGGT!



KAN INTE DU TA REDA PÅ VAR O OM MAN KAN BESTÄLLA DEN NU????



KOMMENTERA GÄRNA SVAR PÅ MIN BLOGG



SNÄLLLLLLTTTTTTTTTTTTTT

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress