Mitt liv som hästnörd
Dagens I-landsproblem
Varför finns snygga Schockemöhle Paris bara i svart? Jag som letar efter ett träns som ser ut precis så, fast brunt...

Sara - Gotlandsryttaren

sv; Tack, ja visst är hon söt :)



Det där tränset är ursnyggt! Irriterande med färgen!

Anna

I-landsproblem eller inte, ack så snyggt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress