Mitt liv som hästnörd
Dagens detalj
Brrr, vad kallt det är ute! Kombinationen minusgrader och snålblåst biter riktigt bra i ansiktet. Räddningen är vind- och vattentäta Nordic Heater från Fjällräven som värmer gott om både öronen och kinderna. En viss byfånevarning måste utfärdas när man knäpper under hakan, men vad gör det?! Dagar som denna älskar jag min mössa!

Birgitta

Vad kostar mössan?

Mitt liv som hästnörd

Hej Birgitta! Den kostar 399 kr. Ganska dyr alltså, men väldigt varm och skön.

Mikki

Den där skulle jag gärna haft på mig i vinter, den såg otroligt skön ut!

Birgitta

Stalägaren har en fårskinnsmössa som enligt henne har hållit i 30 år (!!!) så är det bara bra kvalité kan det ju vara värt att investera i en rejäl mössa.

Patricia

Gjorde ett litet inlägg om kameran med länkar till märket och modellens faktasidor så får du all hightech info som kan tänkas behöva. http://rallybabe.blogg.se/2010/january/overvakningskameran.html#comment



Mamma har ett par sånnadär mössor oxå, heeeelt underbara. Men som sagt lite byfåne varning och hon har fått ett par konstiga blickar när hon dragit på sig den en dag det "bara" varit -5 grader. Meeeeen folk ändrar snabbt åsikt så snart gradernan trippar neråt :P



Och om jag inte sagt det förr så - mycket trevlig läsning på din blogg!

Pim

Lite byfåne-varning ja men väldigt praktisk!

En fråga, hur kommmer det sig att du är så intresserad av att interljuva och hur går det till såhär över nätet? :)

Mitt liv som hästnörd

Birgitta: Jag håller med! Är det bra kvalité så är det oftast värt ett lite högre pris. Det är dock osäkert om min mössa kommer hålla i 30 år! ;)

Annie

härlig :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress