Mitt liv som hästnörd
Music maestro
Drömmer alla ryttarstjärnor om att bli artister?

Först ut var Malin Baryard som gjorde låten Do you wanna ride my horse tillsammans med housegruppen Spånka från Norrköping.



Danska Tina Lund ville inte vara sämre och spelade in "mästerverket" Take a ride.



Senast i raden av ryttare som släpper skivor är Tony Andre Hansen, som spelar gitarr och sjunger i rockbandet Ovation. På deras MySpace kan du lyssna på låtarna Shout, Katharina´s song och It´s ok.



Nu undrar man ju självklart vad som kommer näst på tur... Louise Nathorst och Tinne Vilhelmson Silfvén bildar hiphopduon Hogsta Chicks? Rolf-Göran Bengtsson och Svante Johansson kör dansbandscovers med bandet Rolf Zvantez? Jan Brink, Andreas Helgstrand, Patrik Kittel och Peder Fredricson bildar boybandet JAPP?
loisa

sv: tack så mycket! :-)

Aramis

Ha ha ha :) Bra skrivet (som alltid :o)

Ina

HAHAHAHA!

Rolf Zvantez - det vore nåt för dansbandskampen att bita i ;)

Annie

tack :)

tinas låt var rätt ok men malins låt tröttna jag på direkt!!!

Anna

Malin, låten och videon....Hm...

Mitt liv som hästnörd

Aramis: Tack tack! :)



Ina: Haha, Rolf Zvantez i dansbandskampen - de har min röst! :)



Anna: Helt obegripligt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress