

Pannband med bokstäver hittar du på Hööks.
Jenny
Sv: Ja, det hade vart härligt om det inte vart för den lilla detaljen att det är -20 ute ;(.
Jag har ett sånt där pannband som det står BÄST på,fick det av min 10-åriga kusin i julklapp :).
Hoppbloggen
Absolut, skulle vara bra om den fanns tillgänglig i hästshopen för oss svenskar också!
Jolin
Gillar din blogg :)
Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst
Tävling i bloggen, du kan vinna ett schabrak med matchande huva från Waldhausen :)
Sara
SV: Ja, verkligen obehagligt!
Annie
jag tycker att det är fint men har tyvärr inget :)

6