Mitt liv som hästnörd
Halkskydd
Halkskydd på skorna är en bra idé nu när det halt ute. Jag gick nästan omkull när jag var ute med hunden tidigare idag så jag ska nog beställa ett par. Hittade denna smidiga variant på Hööks för 129 kronor som ser lätt ut att trä på och av.


Jennifer

Stilren och snygg blogg. Kolla gärna in min med:D

sofie

hahhah, sånna skulle jag nog behöva :P

Emelie

Jag har sådana halkskydd. Bra på vissa skor. På vissa åker "flärpen" bak vid hälen ner och då blir halkskyddet under hälen löst... Men på vissa skor så sitter de super, mycket lämpligt om man är ute på promenad med hästen och det är lite halt. Inte alla hästar som har nerver av stål om man själv halkar till. Min häst tex blir alltid lite stissig om jag halkar till många gånger på rad...

Emelie

Min bloggadres i förra inlägget stämmer inte! Bara det jag ville lägga till. ^^

karin

skulle ta och införskaffa ett par sånna där jag med. :)

Sara - Gotlandsryttaren

sv; Tack så mycket :D

Pontus

Jag har ett par sådna, och jag skulle aldrig överleva utan dessa. Speciellt när hästen går något tokryck och börjar springa och du glider med, men inte med dessa :)

Anna

De finns i vanliga sportaffärer, apoteket och skoaffärer så du behöver inte beställa :)

Mitt liv som hästnörd

Anna: Tack för tipset!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress