Mitt liv som hästnörd
Har du alla hästar hemma?
Jag bara älskar den här reklamen!

Lola - Nystartad hästblogg

haha, kul reklam :)

Pim

Sv: Tack men inte så mycket hästbloggande längre. Hinner helt enkelt inte allt med skolan osv.... :(

Pim

Sv: Tack men inte så mycket hästbloggande längre. Hinner helt enkelt inte allt med skolan osv.... :(

Pim

Älskar reklamen föresten!

Evelina

Hahah aldrig sett den förr :D

Juse

grym reklam!!

sofie - it's me that geek

hahahahahah, man bara MÅSTE älska den xD hahahahhahaha

Patricia

haha nu var du före mig! Bara älskar den här och många av V75:s andra reklamer. Några av dem har ju varit otroligt vackra! Dom och Audi borde få pris för sin smak och kreativitet ;)

Jenny

Haha, den är klockren!

Jenny

Haha, den är klockren!

Lina

SV: Tack så jättemycket! =)

Jag gillar din header!

Warnmark - Tävling i bloggen -Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig & din häst

Sv; Ja, det är verkligen kanonbra. Sitter som en smäck på hästarna också :)

Warnmark - Tävling i bloggen -Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig & din häst

Sv; Det är verkligen synd att dom gör så. Man tycker att dom borde ha lite egna ideér.. Skrev mycket om detta när Hööks började med sin copymarket men nu har man nästan vant sig.. ;/

Ina

Oh! gotta love it!

Annie

den är så söööt :D

Aramis

Såg den på TV häromdagen - den är SUPERB!!! :o)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress