Att kylan på allvar kommit till Skåne har ju inte direkt underlättat vardagen. Det har visserligen varit strålande vacker väder med solsken hela dagarna, men jösses vad kallt det har varit! Vattnet frös i stallet häromdagen och jag vet inte hur många liter varmvatten jag tvingats bära från huset ut i stallet. Bra träning för armarna, men ganska drygt. Nu har varmvattnet kommit tillbaka och det är jag väldigt tacksam för.
Nä, nu är det dags att vika in hovarna för idag.

Anna
För att inte tala om problemet att säkerställa vatten i hagarna. Inte undra på att kolikanfallen börjar komma i stallarna.
Aramis
Åhhh vilket underbart vackert foto!
Annie
glittrande foto :D

3