Mitt liv som hästnörd
Sista minuten
Har du inte bokat biljett till Göteborg Horse Show så är det hög tid! Det är bara fem veckor kvar till det är dags den 25-28 februari. Seriebiljetterna och lördagen är redan utsålda.


Ska du till Göteborg Horse Show? Vilken dag/dagar ska du dit?
Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Ja det är riktigt jobbigt.. Förstår egentligen inte hur folk orka ha sina hästar i "andras" stall egentligen..

MYCKET bättre att ha dom hemma :)

{ ericafp }

sv: Antagligen dom som inte gillar sommaren ;) Haha :p

Anonym

Här finns tv från dagens i Leipzig

http://www.clipmyhorse.de/live/show/1/

Mitt liv som hästnörd

Anonym: Tack, det hade jag missat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress