
Ska du till Göteborg Horse Show? Vilken dag/dagar ska du dit?
Tina - Born "Bornis" Late
Svar: Ja det är riktigt jobbigt.. Förstår egentligen inte hur folk orka ha sina hästar i "andras" stall egentligen..
MYCKET bättre att ha dom hemma :)
{ ericafp }
sv: Antagligen dom som inte gillar sommaren ;) Haha :p
Anonym
Här finns tv från dagens i Leipzig
http://www.clipmyhorse.de/live/show/1/
Mitt liv som hästnörd
Anonym: Tack, det hade jag missat!

4