
Lola - Nystartad hästblogg
lite tidigt tyckte jag :)
Annie
älskar att få nya kataloger- tror jag bläddrat hundra gånger i den :D
Lamia
Jag ska krypa ner i min säng med katalogen nu ;)
Rebecka
Jag och min mamma brukar alltid skratta då man får vår och sommarkatalogen i december haha :P
Men alltid bra att få den tidigt,då hinner man bestämma sig vad man vill ha ;p

4