Mitt liv som hästnörd
Vårtecken
Nu börjar vår- och sommarkatalogerna att ramla in. Idag låg Hööks nya i brevlådan.

Lola - Nystartad hästblogg

lite tidigt tyckte jag :)

Annie

älskar att få nya kataloger- tror jag bläddrat hundra gånger i den :D

Lamia

Jag ska krypa ner i min säng med katalogen nu ;)

Rebecka

Jag och min mamma brukar alltid skratta då man får vår och sommarkatalogen i december haha :P

Men alltid bra att få den tidigt,då hinner man bestämma sig vad man vill ha ;p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress