Mitt liv som hästnörd
Tidig julklapp
I onsdags kom julklappen jag beställt till... mig själv! Min efterlängtade Moser Avalon kom i en riktigt fin låda med klippskär, olja, borstar och batteri.





sofie

sofie

Hejsan, råkade skicka komentar med bara mitt namn :$

Men jag har en liten fråga, eftersom att du bor i skåne o verkar ha ganska mycket kontakter inoim hästvärlden så undrar jag om du vet något roligt ställe som tar mot prao elever?? :D

Birgitta

Du kan väl rapportera om hur lång tid det tar att helklippa en häst med denna maskin?

Själv har jag en "slåttermaskin" (Aesculap) som är tung som bly och låter örnbedövande men man kan lätt helklippa en häst på 1 timme medan jag med mindre klippmaskiner behövt allt från dubbelt så lång och ibland till och med tredubbelt så lång tid = outhärdligt!

Mitt liv som hästnörd

Sofie: Mailar dig!



Birgitta: Jag lovar rapportera!

Anonym

när kmr nästa intervju? :)

Mitt liv som hästnörd

Anonym: Förhoppningsvis imorgon (måndag), om jag hinner! :)

Magda

En sån vill jag oxå ha!!! :)

Ser kanonfin ut, du får gärna skriva hur den är att klippa med om den är värd pengarna och så! :)



Ha en fin jul!!

/Magda

Mitt liv som hästnörd

Magda: Visst är den fin! :) Det ska jag absolut göra!

Julia

Hej! Jag har några frågor till dig:

Är du nöjd med den här? Är den tung, klipper den jämt och bra genom tjock päls (om du har en sådan häst)?



Jättetacksam för svar! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress