Mitt liv som hästnörd
Ett klipp!
Idag har jag äntligen beställt klippmaskinen som jag suktat efter så länge - en Moser Avalon! Exklusiv Horse Wear har just nu ett riktigt bra erbjudande på den, 3495 kronor och fraktfritt, så jag slog till. Tack för tipset Jutta!

Min DeLaval är jättebra, men den låter väldigt mycket. Fördelen med Mosern är att den är tystgående och sladdlös, jättebra om man har en klipprädd häst med andra ord.

En utvärdering kommer när jag fått hem och provat den.


Moser Avalon - 80 watt och batteritid 2,5 h
STOCKHOLMSJENNA

SV: jo den har jag sett :) men tack för tipset iallafall!

A N N i C A * W E N N B E R G

nice med trådlös :D

Evelina

Oj nu blev jag minsann lite avis må jag säga ;)

Tuva

Är din Moser Avalon till salu? hur mycket kostar den då? var har du köpt den? för hur mycket?



// Tuva

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress